Saturday, April 23, 2011

kesepian melanda hatiku...

assalamualaikum...
sowi la lme xbecerita n menulis kat sini...
maklum la bz dengan final exam...
alhamdulillah la stiap pe yg aku wt bole diterima..
cuma satu peristiwa yang buat aku terguris hati sangat...
entah la macam mane leh gado ngan gf....
memang sedeh sangat dalam keadaan ini..
maybe salah aku coz terlampau ego...
kononnya bila dah balik rumah aku nak semuka dan berbincang dengan dia...
tapi semua tu xberlaku bila aku jumpa dengan dia...
cukup2 terguris dan kecewa sangat yang aku terlampau ikutkan perasaan dan marah aku.
keadaan jadi teruk dan sekarang ni aku terlalu sunyi,...
buat semua perkara jadi serba tak kena....
sayang,kembali lah ke dalam hidupku kembali,sesungguhnya aku teramat memerlukan dikau.
aku harap sangat kau dapat baca isi hati aku.
dan setiap yang berlaku pasti allah akan memberi kebaikan kepada hambanya...
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...
dan teringat aku tentang kata2 sahabat aku,FAZIL,...
hidup manusia seperti roda...
adkala di atas dan adakala di bawah...
pabila kita di atas allah nak menilai tentang rasa syukur akan nikmat allah atau tidak...
pabila kita di bawah bermakna kita telah di uji oleh allah...
semakin besar ujian yang kita terima semakin hebatlah insan tersebut....
dan dengan kata2 ni lah wat pedoman untuk aku meneruskan hidup aku...
aku akan pastikan kau milik aku sayang...
tetapi sekarang berilah masa aku mencari cinta allah,nabi muhammad dan ibu bapaku dahulu...
selepas ni aku akan bawamu kepada kebahgiaan bukannya harta yang berjuta...
kerna setiap kekayaan itu tidak menjamin kebahgiaan tetapi kalau kita berdamping kebahgiaan pastinya kita akan kaya dengan kasih sayang...

No comments:

Post a Comment